Aanvraag Sportwerker

2020, een nieuwe mijlpaal in het bestaan van Sportwerk.

Wat blijft:

  • Sportwerk gaat voor kwalitatieve gediplomeerde sportwerkers;
  • We gaan voor kwalitatieve en officiële tewerkstelling van onze sportwerkers;
  • We vernieuwen onze pakketten en aanbod en scholen onze sportwerkers continu bij(gebaseerd op de marktvraag).

Waar brengen we verandering in:

Doelstelling:  gebruiksvriendelijk systeem voor zowel klant als Sportwerk!
Wij willen de klant nog beter ten dienste staan, duidelijkere communicatie over onze zoektocht en de status van jouw aanvraag.

LET OP!

Opdrachten die plaatsvinden t.e.m 31 december 2019 –> Gebruik het huidige systeem (Docroom)

Opdrachten die plaatsvinden vanaf 1 januari 2020 –> Gebruik het nieuwe klantenportaal

Meer info:

  • Wat verwachten we van onze klanten vanaf woensdag 25 september?

Alle aanvragen voor activiteiten vanaf 01/01/2020 moeten op dit nieuwe platform aangemaakt worden (dus ook eventueel aanvragen voor 2020 die op het oude portaal werden gelanceerd).

  • Wat mag je verwachten van 1 januari 2020?

Het nieuwe portaal vervangt het welgekende DocRoom volledig vanaf 2020. Daarna zullen alle offertes, facturen en andere documenten voor deze activiteiten te consulteren zijn op dit portaal. Een leuke nieuwe feature is dat je ook in real-time de status van alle aanvragen kan opvolgen.

  • Maar wat met de aanvragen en andere documenten van voor 2020?

Voor alle nieuwe, lopende activiteiten die nog in het jaar 2019 vallen, blijft het huidige portaal DocRoom open staan voor de behandeling ervan.

Het is ook zo dat het huidige portaal niet onmiddellijk op 01/01/2020 wordt afgesloten. Als klant blijf je toegang behouden tot alle data die op het huidige portaal staan. Het is dus belangrijk wel degelijk jouw login + paswoord voor DocRoom te onthouden om toegang tot informatie van voor 2020 te consulteren.

Kan ik mijn login behouden?

Ja, jouw login is je emailadres maar om volledig geregistreerd te raken op het portaal is het nodig een nieuw paswoord in te stellen. Om veiligheidsredenen werd het paswoord van ons huidige klantenportaal niet automatisch overgenomen.

Problemen/ vragen?

Voor melding van technische problemen, staat onze ICT-afdeling klaar via : supportict@sportwerk.be

Voor vragen over de tarievenmatrix en aanvragen volstaat een mailtje aan : supportklant@sportwerk.be

Hier volgen 5 video’s waar we stap per stap uitleggen hoe je een aanvraag moet doen in het nieuwe klantenportaal:

Algemeen (31")

Deel 1 (2'47")

Deel 2 (11'31")

Deel 3 (2'04")

Werking klantenportaal (6'51")

“We zijn vooral tevreden over de samenwerking met Sportwerk omwille van hun inzet”